Njoy Marketing & Communicatie heeft een jarenlange ervaring met strategische marketing voor A-merken in de fast moving consumer goods, zoals Lonka, Unox, Spa, Mona, Look-O-Look, Dextro Energy, Campina en Friesche Vlag.

Wij zijn goed op de hoogte van en verdiepen ons in de trends en consumer insights in food.

Deze ervaring gebruiken wij bij het maken van een effectieve marketing strategie voor onze klanten. In onze visie vormt een goede marketing strategie de basis voor effectieve communicatie.

Positionering

De start ligt bij een goede positionering; weten waar je als merk voor staat en wat je wilt zijn. Dit is een proces van keuzes maken en heldere formuleringen.

Wij nemen je mee in dit proces om een positionering te maken of aan te scherpen.

Innovatie Strategie

Een goede positionering, gecombineerd met consumer insights en trends in de markt vormen de basis van een innovatie strategie.

Wij hebben veel ervaring met het opzetten van een innovatie strategie, waarbij we nieuwe ideeën en concepten ontwikkelen die bijdragen tot de groei van een merk.

Communicatie (strategie)

De beste communicatie is niet alleen creatief, maar vooral ook effectief! Een goede communicatiestrategie vormt daarom de basis van effectieve communicatie.
Dit betekent een juiste keuze van communicatiedoelgroep, doelstelling, media mix en middelen.

Wij zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en hebben ervaring met het maken van een online communicatie strategie.